23 ноември, 2011

сънено

Умишлено избягвам да отварям блога, за да не изпиша няколко поста наведнъж. Умното ми съзнание обаче реши, че вместо да ме остави да си се наспя, ще ми мъчи главата с разни странни сънища и размисли.
И не мога да си обясня защо, по дяволите, всички си мислят, че знаят по-добре от мен какво ми е на мен, какви са ми намеренията и мислите и най-вече причините зад тях. Особено имайки на предвид, че в повечето случаи дори аз не съм сигурна във всичко това. Пък досега само двама са успявали да разгадаят какво се случва в туй моето побъркано съзнание.
Невероятна съм в поставянето на начало. На каквото и да било. Но само толкова. Доказателство са многото започнати, но недовършени истории, пък и не само.
И искам една дълга и хубава ваканция, в която да си лежа в топличкото легло и да гледам филмчета. Сигурно ще ми омръзне още на втория ден, но ще си намеря и друго занимание, стига да не трябва да се занимавам с контролни по всичко в една единствена седмица.
Нещо не ми се получава писането, защото все още ми се спинка, та отивам да свърша още няколко неща и после ще си спинкам чак до сутринта.

Няма коментари: