25 ноември, 2011

хаотична

Около мен отеква звън на часовници. Тиктакането им се слива с тихия ритъм на сърцето ми, а то се опитва да намери баланс между твърде бързо и твърде бавно. Спирам си музиката, защото обикновено ми отвлича мислите. В този миг обаче си ги искам всичките, защото звънящите часовници ме объркват, имайки на предвид мелодията. Хаотично се преструвам, че мога подредя всичко, а всъщност дори не зная от къде да започна.
Обичам да знам какво се случва. И обикновено твърдя, че знам всичко, дори да не е така. Каквото не знам, си го допълвам с разни там уж логични изводи. Започвам накрая да си вярвам на собствените измислени заключения и всичко ми се струва не толкова хаотично.
И все пак нещо ми се губи, а това ми пречи на нормалното функциониране от сън до писане. Обикновено си допълвам всичко с илюзии, но в този случай не мога. Имам твърде лошата способност да си вярвам именно на илюзиите. Принципно винаги си оставям нещичко и от реалността, но установихме, че правилата си имат изключения. Моето явно е намерено. Затова вероятно в близките няколко дни няма да пиша от липса на време, от липса на думи и от твърде много мислене. Пък сигурно Мушето ще ми скрие телефона следващите две вечери, за да не прибавя още някое глупаво нещо в колекцията си.
Имаше една приказка да внимавам какво си пожелавам. Проблемът е, че на желания не вярвам особено, та си пожелавам без особено внимание. Не, че имам против изненадите. Просто познавам себе си твърде добре и ... Нито мога, нито искам. Просто се уча, бавничко, строейки разни там измислени стени. Преструвам се, че става лесно, но всъщност ако беше така, нямаше да ми е проблем да пиша за нещата с реалните им имена.
И уж съм гушнала одеялото, пък потръпвам. Не ми е студено. Няма вятър, който да ми отнема дъха. Пък трябва да ми се напомня да дишам. От време на време. Предимно когато наближи полунощ.

3 коментара:

Biser Sable каза...

слушала ли си Clocks на Coldplay? Може да ти хареса :)
да ти се похваля - вчера започнах следващата си книжка и съм супер щастлива!(sun)
:)

`Ем каза...

Ще я чуя, че съм пропуснала. :)
Ама и ти ли пишеш книжки ^^

Biser Sable каза...

мдам... откакто се помня :) сериозно със сигурност от 15-09-2000 г. :) засега фентъзи през моята призма.:D