23 ноември, 2011

Happy B-Dayy! ^^

Честит Рожден Ден, Муше мое! Трябва и блога ми да знае колко много те обичам. Пожелавам ти адски много сбъднати мечти и ще съм до теб, за да има с кого да споделиш емоциите, незабравими мигове, за които после да ми разказваш с часове и ще се смеем от сърце. Пожелавам ти да си все така усмихната, мила, забавна, обичлива и незаменима. И да имаме още много страхотни спомени, снимки, телефонни разговори, побъркващи седмици и изживявания.
И знай, че независимо от всичко и всички, аз винаги ще съм тук. За да се посмеем, да поплачем, да похапваме кексчета с въпроси, да си правим щури снимки, да измисляме най-готините схеми на света, да дивеем, както само ние си можем.
Благодаря ти, че те има! И адски много те обичам! Както само ние Мушетата можем да обичаме! <3

Няма коментари: