07 декември, 2011

anti-christmas

Седмицата продължава да е ужасна и няма намерение да се оправи поне за мен. Пазете Земята, защото е единствената планета, на която има шоколад! Пък аз ще имам нужда от промишлени количества до края на годината, защото всички са решили, че коледното ми настроение трябва да си остане в шкафа, заедно с лампичките.
А моето страхотно, невероятно, незаменимо Муше ми чете мислите няколко дни преди да съм ги помислила. Уникално е! Щеше да ме попита точно това, което се чудя от снощи насам. Но естествено бяхме прекалено заети да се лигавим както само ние можем, а и да се радваме на Марио Касас.
Потвърждавам правилото, че всички много ме обичат, когато искат нещо от мен. А през другото време се чувствайте свободни да си забравяте, че изобщо ме има.


На фона на коледните песни, които пеем, просто е невероятно. Sunshine сигурно си няма никаква идея колко миличко ми стана като без да ми казва нищо просто дойде и ме гушна. Нищо, че не ме е слушал да мрънкам скоро. Все едно просто знаеше, че точно това ми трябва. Но той винаги знае дори без да му казвам нищо, така че няма смисъл да му се чудя. Винаги се появява незнайно откъде и ме спасява по някакъв начин. В този няма как точно да ме спаси, но е достатъчно, че го има.
Време ми е да спра с мрънкането и да си науча по история, че утре пак ще се пише контролна.

Няма коментари: