30 декември, 2011

can't wait

Предстои събиране на багаж и започва да ме обхваща нетърпение. Утре по това време ще трябва да спя, а вместо това ще се въртя в леглото си, защото на сутринта ме очаква пътуване. И без това цяла седмица ми е едно такова весело като се сетя, че толкова дългоочакваното пътешествие най-сетне ще се случи. А Мушето днес щеше да ме побърка за мъничко, ние си знаем защо.
И никак не ми е забавно да си седя вкъщи цяла седмица, при това пиеща чай и хапчета. Съвсем нормално си е да откачам и да гледам "Анатомията на Грей" за вече не знам кой хиляден път. Поне ми дойде хубава идея за страницата във Фейсбук - "366 дни, в които...", опити за оптимизъм.
В ума ми се въртят истории с притежателни местоимения, противоречащи на онази песен, в която се пееше: "никой на друг не принадлежи". Съвсем скоро ще започна да си работя върху една от историите. Този път съвсем сериозно.
Сега ми е време за сън, че утре вечер няма да се спи много и трябва поне мъничко да съм се наспала предварително. Знам, че няма да има особен ефект, но с логиката не се разбираме особено, та ми е простено да си вярвам на нелепите твърдения. Приятни сънища!