01 декември, 2011

every me

Време е за подреждане. То от доста време насам трябваше да се сетя да подредя, но все отлагам. Стаята ми се е превърнала в абсолютен хаос, при това не очарователен, а просто неподреден. От сутрешното избиране на дрехи, по пода има повече, отколкото по закачалките. Намират се учебници, чанти, химикали, а и зарядното ми за телефона е някъде там. Пък и мен си е хубаво да подредя, че с последно време пиша едно такова... Никакво. Вместо тук да изписвам романи, искам истински да пиша. По някоя от всичките започнати истории или по съвсем новичка. Искам да си налепя вратата с разни листчета, плакати, звездички и други подобни. И все по-често си търся топъл шоколад с поглед из кухнята, макар да знам, че няма. Трябва да си взема, та да си правя от време на време.
Пък Теди си има като моя часовник, но истински на верижка, което адски ме радва. Ако не си бях направила моя, сигурно щях да открадна нейния. И си е в нейн стил и е страхотен!
Протестирам гласно против всичките училищни глупости. Едната седмица контролни, другата разни писмени, третата класни, а после и проекти. Пък трябва и за матури да се учи, не да се чудят с каква друга глупост да ни губят времето.
Обикновено се чудя, когато знам нещо и просто искам да съм сигурна в него. Затова лесно си намирам отговори на въпросите, което си е супер. Няма смисъл да пиша обяснения. А трябва да си попълня календара. За всеки ден си пиша бележка на телефона от най-интересните неща, а не съм ги изписвала в календара от поне два месеца. И после започвам да действам с разните творчески, но не писмени идеи. Когато ги осъществя, тогава ще се похваля.
И ми е някак си тъпо, че си нямам списък с желания и пожелания. Помня, че уж писах някъде, но така и не намерих листчето, пък ако бях написала ново, щеше да си се изгуби магията. Но с Мушето ще си спретнем едни хубави списъченца и после доволничко ще си похапваме от приготвените вкусотии. И полунощ идва, та аз ще отивам да спя. Утре ме чака първи час физика и нямам против да я проспа, но госпожата е решила да се заяжда за подобни неща, та ще трябва да я удостоя със съненото си присъствие.

2 коментара:

Eclipse Girl каза...

Познат ми е този хаос,който описваш.Но на мен някак си ми харесва да съм разхвърляла навсякъде учебници.Странно звучи,но така знам,че наистина уча. :)) И за протокола,протестирам заедно със теб. ;) Много,много гуш! :))

`Ем каза...

Хубавичък си е хаоса, но подреждайки него и мен си ще подредя. Та работа ме чака xD
Гушшш!