02 декември, 2011

have and will 2

Бях права за обявяването на миналата седмица като последна. Но само за едно от двете неща. А от следващата ще си имам нови правила. Почти никакъв достъп до лаптопа, никакво лягане по никое време и неписане дори на глупави домашни. Посвещавам декември на подготовка за онова, което може би предстои. Нищо, че пак намериха как да ми провалят плановете за Нова година. Естествено, защо ли се учудвам. Но това ще го преживея, нали ще си имам водка за вечерта. Само всичко друго да не се провали, че тогава вече обявявам Трета световна и пращам всичко по дяволите.
Достигам и до заключението, че ми стига просто да знам, че те има някъде там. Напълно ми е достатъчно от време на време да си припомням колко ми е доволно и щастливо да си говорим или пишем. Оптимизмът на Мушето все пак достигна и до мен. Или по-скоро от многото писане вече сама си правя изводите. Усмивка за Тишо и удивителната му способност да ми забелязва несъзнателните усмивки и ми чете мислите, преди да съм ги помислила.
Добре де, това с лягането няма да ми се получи, но поне другото ще се опитам да постигна. На себе си обещавам независимост, на блога - още много постове, на недописаните истории - дописване. С моята висша степен на идиотизъм, сега ще се превърна в женски вариант на Ейдън от моята си книга. Нищо, че идеите ми за продължението няма никак да му харесат. Поне в края на тази, след адски много време, успя да достигне до онази тераса под звездите с усмивка на лице.
И за мъничко ми се прииска да си открадна още мъничко време, заради няколкото там секунди. Ще спра, когато ги има пак, но в промишлени количества. Или поне в достатъчни, за да ми се появи идиотската усмивка. За лошите навици говоря. Все пак, нали и за тях бях писала някъде, обяснявайки какъв им е смисъла. Моят още не е открит, освен ако не броим изписаното в едно тефтерче с мечета, където от време на време се наблюдават изменения в отговорите на повтарящите се въпроси, определящи мен. Но да определиш означава да ограничиш, та сигурно не това е думата.
Продължавам с новата си идея за продължението и после ще спинкам сладко и доволно.

Няма коментари: