17 декември, 2011

outlaw

A man with no emotions is like a song with no notes.

Писна ми от недостатъчности във всичките им форми. Кога е достатъчно и кога не? И от незнания ми писна, от неизказаности. А на само достатъчността нещо й липсва и сама на себе си не е истински достатъчна. Защото на достатъчните неща не се слага "сам" отпред. Цял ден говоря хаотично, ако изобщо говоря. Защото ми е едно такова мълчаливо. Ако можеше и да е тихо, да няма никой наоколо и да мога спокойно да си похапвам шоколад, след като съм си изпушила цигарата.



Един път на олимпиада ще се падне невероятна тема и аз няма да мога да измисля нищо хубаво по нея, освен първото изречение на този пост. Имам какво да кажа, върху какво да разсъждавам, но думите не искат да се появят в съзнанието ми. Всъщност, мога да разсъждавам колкото си искам, да обмислям хиляди теории и пак да не мога да го измисля. Пък и няма кой да ми каже верните отговори, така че е хубаво да си припомня една песен на N'sync и да не обръщам внимание на звучащата в колата музика, която братовчед ми толкова обича да слуша.
Иронията е, че най-веселата песен, която първо чух, сега не искам да я намирам в плейлиста си. Защото тя допълваше потвърдената ми теория, че ще е повече, отколкото трябва. Не. Всъщност предупредителните табели и знаците "Стоп" май не ги е имало. Ениуей, няма да мисля повече. Като е нямало знаци, сега ще си ги слагам сама за себе си. До момента, в който самодостатъчността си ми е напълно достатъчна, противно на хороскопа ми за 2012, и не ми пречи да слушам която и да е песен из плейлистите.

Няма коментари: