22 декември, 2011

silent night


Имам убийствената нужда да пиша, пък не мога да си подредя правилно всичките мисли. И искам повече от всичко да се наспя, без сънища - просто половин ден сън. А имам да пиша съчинения, защото от разни други изяви не ми остана време за училищните задачи.
Трябва да намеря време да си допиша всичките започнати истории. Но все пак не обичам да приключвам с нещата и да им поставям край, та затова и не съм се разбързала.
Честит първи сняг. Вече и тук заваля. Сипе се снега от снощи насам и няма намерение май да спира. Пък аз много обичам снега, когато съм на топличко с чаша топъл шоколад, хубава книга или някой, който да гушкам.
А мойто Муше щяло да си ходи на Сливен и не знам кога ще си наваксаме с разговорите и забавлението. Добре, че ги има телефоните.
Съвсем мъничко е започнало да ме гони желанието за събиране на багаж и пътуване. Почти не остана време до предстоящото такова.
А утре ще се наспя. После ще подредя хаоса, изпълващ стаята ми и ще извадя коледните лампички от шкафа и ще им намеря място из стаята. И после, надявам се, ще имам достатъчното вдъхновение да пиша, защото като не пиша, все едно не съм аз. Също ще пия топлички напитки, че нещо май се разболявам. А сега следва писане, но на съчинения.

Няма коментари: