05 декември, 2011

Stell dir vor ...

Вчера си подредих стаята с многото разхвърляни по пода дрехи. Пък днес ми се стори прекалено скучна и подредена, та трябваше да направя малко разместване. Сега дори в подредено състояние излъчва определена доза хаос и неподреденост. Защото и себе си трябва поне малко да подредя.
Протестирам. Против склонността ми да преобръщам светове. Предимно моя, естествено. Кой друг би ми позволил да сторя подобно нещо с неговия свят? Протестирам си, без да споменавам гласно против какво. Просто протестирам, а като си намеря думите, ще си припомня и как се създават смислени истории.


Преборих се със съчинението по немски. Пък колко успешно, ще стане ясно утре. Имам още неща за писане, но и утре е ден. Вдъхновението ми се губи по незнайни причини.
Поне снощи с Мушето си изкарахме страхотно, гледахме най-сладкия филм на света (поне до средата е такъв), легнахме си сутринта и гледахме снимки на актьора от филма с доволни усмивки. Светът е малко по-хубав, когато ти липсва съня, но го заместват положителни емоции.
Имам и друго за казване, но не е нито мястото, нито момента. Сигурно пак ще го кажа и тук въпреки това, но тази вечер не ми се пише особено. Всъщност пише ми се, но ми се губят думите, та пожелавам лека нощ и стискайте палци да ми се върне вдъхновението.

Няма коментари: