15 януари, 2012

Ain't love the sweetest thing ..

Имам ли теб, значи имам всичко.
Точно в този миг съм щастлива. Защото мъничките съвършени неща са ми достатъчни, а в останалите несъвършени детайли намирам единствено очарование. Защото света е мой. И ми отива страшно много да съм щастлива. Толкова, че нямам думите да го опиша.
Само не ми открадвайте розовия свят. Не ми вземайте очилата, не ми рисувайте с тъмни цветове по новото разноцветно платно.
Най-глупавото е, че ме е страх да ти кажа колко щастлива ме правиш. Страх ме е, защото това, което имам да кажа може да уплаши теб.
Благодаря на Мушето за вдъхновението. Сега ми е време да спинкам, защото утре ме чака ден на учене, писане на проекти, правене на презентации и писане на домашни. За да достигна до мястото, за което толкова силно копнея, трябва да положа доста усилия, пък не съм от тези, които се отказват лесно. Има ли смисъл да казвам, че всяко място бих могла да нарека дом, стига ти да си с мен. Домът е там, където е сърцето. А моето, колкото и тихичко и уплашено да е през повечето време, все пак си знае, че се слива идеално единствено с ритъма на твоето.

Няма коментари: