28 януари, 2012

Bad day? Bad century.

"И си ти, и пак не си. Не знаеш защо, но знаеш, че трябва."


Знам точно каква искам да ми бъде новата самоличност. Друг е въпроса как точно да превърна себе си в нея. Имам лошия навик да преобръщам света и сама да превръщам себе си в опция, поставяйки някой друг на първо място. Не се научих да градя стени, няма и да се науча. Започвам да си мисля, че да знаеш какво искаш не е най-страхотното нещо на света. Ако не знаеш, всичко би могло да те очарова. А ако знаеш, си искаш само това и другото не ти се струва правилно, достатъчно, хубаво. Но пък това да си повреден си има и положителна страна. Можеш да се справиш с всичко, независимо на колко частици ще трябва да разбиеш себе си. А както обикновено света ми се превръща в хаос, някои частици дори не мога да намеря. И всеки път се питам колко още мога да продължа, преди да се откажа. Достигам си границите и мисля, че не съм способна на повече, а се оказва точно обратното. Способна съм на толкова много. Съвсем друг е въпроса дали си струва и от коя гледна точка ще го погледна, за да направя подобен извод. Идва един момент, в който зная кое е правилно и въпреки това правя точно обратното. Защото имам нужда от повече срещи и по-малко сбогувания. И ми става ясно. Това, че аз съм способна да обърна света си с главата надолу и да не се предам, независимо от последиците не значи, че всички биха го направили. Факт!
Новата самоличност ли? И тя няма намерение да се предава. Ще се бори докрай, независимо от последиците. Но единствено и само за целите. Mind over matter. Не, не ми е минало. Сигурно няма и да ми мине скоро, затова си намирам какво да правя и напъхвам всичко в кутия. Заличавам видимите следи, пускам My Darkest Days и ще решавам тестове по английски. И май не аз трябва да обяснявам, а на мен трябва да ми се обяснява като на малко дете. То, не че не разбирам и не ми е ясно. Но както и да е.
Това ми е последният пост за месеца, така че приятен Ви уикенд и очакваме февруари да не е особено студен, но снежнобял и приказен.

Няма коментари: