31 януари, 2012

i miss us


Проклети сънища! Захар през стъкло. Знам, висша степен идиотизъм. Да знаеш какво да направиш е едно, да можеш да го направиш - съвсем друго. Следват пет дни ваканция, в които ще се чудя каква нова глупост да измисля. И си мислех, че пушенето ми е най-лошия навик. Явно имам и по-лоши. Например да си вярвам на глупостите, да се привързвам, да си минавам всичките граници и да се опитвам да направя невъзможното. Пушенето се спира. От другите навици някой може ли да ме научи как да се освободя?
И да, имам много за казване. Вероятно не ти се иска да го чуеш. Мога да съм ти ядосана, защото решаваш всичко преди дори аз да съм се замислила. В същото време искам някак си да ти докажа, че си сгрешил с решенията си и невъзможни неща няма, стига да го искаш. От тук следва извода, че определено не аз съм това, което искаш. Което ме прави абсолютна глупачка, защото изобщо се опитвам да направя нещо.
Но... Това, че не сме заедно не значи, че ми е все едно какво се случва с теб. Това, че имам много за казване не значи, че имам намерение да ти го кажа. Това, че все още искам да има нас не значи, че ще седя и ще мрънкам всяка вечер, докато най-сетне не заживея сама с многото си котки в огромна къща край морето, за да си пиша мислите в книги. Вярно, ще ми отнеме адски много време. Но ако някога се превърна в някого, на когото му е все едно ... Няма как да стане.
Просто ми се иска да знаех.

8 коментара:

Millita каза...

нещо ми се струваш леко тъжничка тия дни.. я гледай Тайната от 2006та и cheer up. няма да се даваш, ей! (мечки)

`Ем каза...

не леко, ами направо няма измислена дума за това. тоя филм съм го гледала и не мога да го взема на сериозно. Това позитивно мислене и оптимистични там неща... Просто не ми се получават. :) Гуш!

Millita каза...

ами гледай го пак и този път го вземи на сериозно, защото от личен опит ти казвам - прави чудеса(сериозно). и като ги знам тия неща направо ми се къса сърцето как се мъчиш. даже в сайта им има мн историйки от реални хора.. супер вдъхновяващо е. ама не става за една нощ.. особено ако си песимист какъвто бях аз. малко е гадничко, когато осъзнаеш, че всичките ужасии, които ти се случват са по твоя вина ама се преживява. :D не, наистина.. тъжно ми е, че се даваш така. нищо не ти коства да пробваш. винаги можеш да си го направиш гадно пак, i promise! :D искам да видя пак онези прекрасни, хубави, силни, щастливи твои думи в постовете. и знам, че ще е скоро! :)

`Ем каза...

добре де, и без това се чудех кой филм да изгледам - ще се опитам този път да повярвам в силата на Тайната. xD
То всичко си беше супер и дори бях започнала да вярвам в приказките пак ... и хоп - всичко отиде по дяволите. Спирам с мрънкането. Благодаря, че се опитваш да ми върнеш оптимизма. Дано те зарадвам с някой сладникав пост съвсем скоро. (мечкии)

Millita каза...

аз те усещах, че ще стане така.. ама си викам дано й дойде акъла в главата(been there done all of that).. май трябваше да те насиля по-рано :D нищо! няма непоправими неща. всичко ще е ок.. ще видиш. :) и като го изгледаш чети тука http://www.thesecret.tv/stories/ може да срещнеш и доста БГ.. всеки път им се радвам :D стискам палци и чакам чудеса! ^_^

`Ем каза...

Сигурно защото постоянно повтарях, че очаквам нещо да се провали и точно така и стана. Нищо, има още някаква нищожна надежда всичко да се оправи, та ако трябва 10 пъти ще я гледам Тайната и наизуст ще я науча, само да стане. :)

Millita каза...

аз я бях гледала 2 пъти преди години.. и нищо. после наново още 3 (2та допълнителни за кеф :D)и тия дни си изтеглих и аудио книгата the power.. пак на същата авторка.. много хубава! има ли желание има и начин. дори и никаква надежда да няма пак има начин. аз съм сигурна, че ще успееш. и не само в една насока!(hugs)

`Ем каза...

Значи си го поставям като личен проект да гледам всеки ден филма следващите 5 дни и да си вадя изводи какво трябва и какво не трябва да правя. И дано ми се получи успешно. :) Гушш!