17 януари, 2012

only when i'm breathing

Пожелаваха ми да намеря онова, което съм търсила. Това пожелание следваше всяка една нова идея и глупост. Пък отговора ми беше, че дори не знам какво търся.
Мисля, че едва сега ми става ясно какво съм търсила, когато се бях изгубила. Всъщност знаех точно къде да се намеря. Знаех и какво точно съм изгубила. Но не можех да го подредя в думи и там ми беше единствената граница. Да пиша, а всъщност нищо да не съм казала. Така де, освен на себе си, на друг нищо не съм казвала. А Мушето си го знае и без да й казвам.
Какво търсих ли? Близост. До всичко онова, което ми беше далечно, а исках да чувствам близко. Близост до спомените, думите, присъствието, мъркането, събуждането, заспиването... Близост до него.
Хубаво ми е да обличам в думи всичко, което досега нямах способността дори да си призная.
Започвам да разбирам и защо си мислеше, че ще е убийствено. Не, че го намирам за такова, но точно в този миг ми липсва. И не се питам къде е, защото сигурно вече спи сладко в леглото си. Питам се защо не може да спи сладко само на дъх разстояние от мен, за да мога да забравя за писането на разни там обяснения и да легна при него, за да го гушкам и целувам, внасяйки сладост в съня му. Не, че сега признавам много, но поне се опитвам. Защото изграденото не е стена, която да те държи надалеч, а граница, която да пази мен и всичките ми думички и емоции. Типично в мой си стил очаквам нещо да се провали. Не смея да си пожелая хубавата вечност.


Вече не съм изгубена, имам смисъл и времето не е спряло. Няма смисъл за това да обяснявам причините. И някак си не само принадлежа, а и съм част... Как се обяснява усещане?
Трябва да си изясня още няколко неща, но когато му дойде времето. Просто някак си е хубаво да зная, че някъде там липсвам аз, както той на мен. И не само аз принадлежа, но и той. Като две части от едно цяло. Знам, едно от най-баналните сравнения, но все още си нямам мое собствено.
Изпращам целувки и отивам да гушкам плюшения мечо. Дано само не ми се сърди, че докато гушкам него си представям, че гушкам теб.

Няма коментари: