12 февруари, 2012

accidental recovery

Творческата ми самоличност не се спира. Случайно намерих бял картон в един шкаф и започнах да си правя постера. Получава се страхотно, но ще го довърша утре, преди да започна с досадното писане на съчинения и домашни.
Денят ми не беше идеален. Гениалните ми планове срещнаха трудности, но все още не е късно да ги оправя. И си преоткривам тъмните страни в подобни дни. Простичко - не ми казвайте кое защо го правя, а ми помогнете да го направя. Побъркващо е, когато аз седя и обяснявам как всичко се връзва и на идеалния ми план се казва, че има проблем. При това, въпросният проблем не се споменава, а трябва да се сетя сама какво му е нередно. Пък и трябва наново да се учим как се води разговор без участието на лаптоп или каквато и да било друга техника. Ениуей, няма значение. Просто все още имам нужда да мрънкам.
Да се върна на творческото. От известно време се чудя дали за бала да не си направя кичури, които да оцветя в лилаво, като това на бъдещата ми рокля. Всъщност самите кичури ще се виждат само отдолу. Бих показала, но така и не намерих подходяща снимка из нета, където да са точно както си ги представям. Стига плановете ми да се подредят, може би ще си направя кичурите преди екскурзията и ще ги оцветя в розово, синьо или лилаво. Имах мания преди време да си правя косата цветна и сега май се завръща. Пък и ноктите ми са в розово - трябва нещо да ги допълва. Пък и боядисването на косата ми е от страничните ефекти, точно като рисуването. Автоматичен опит да се самопоправя. Успех. Поне си имам момче, което вярва в приказките, за да ми напомня да вярвам и аз. Положително влияние, за да не ставам прекалено сива и безцветна. Усмивка за творческото аз и лека нощ за всички други.

p.s. Трябва да си напиша списък с всичките признаци за поправяне и промяна. Убедена съм, че ще открия доста интересни неща за себе си.

Няма коментари: