26 февруари, 2012

sunday morning

Пуф. Кога ли за последно се събудих около 9? Оставям въпроса без отговор. То и с тези сънища, защо ли се учудвам, че се случва. Предстои личния ми тест, който трябва да успея да премина. Имам плакати за правене и след малко ще се върна към тях. Нетърпението ме е хванало от няколко дни и ми пречи да се наспя. А писането в любимата ми синя тетрадка ми пречи на нормалното функциониране, защото най-често там пиша за бъдещето в минало време, сякаш вече се е случило. И сещате се - като не се случи не е особено забавно. Но пък ако спра да пиша пак ще ми кажат, че съм песимист и привличам само негативни неща с песимистичната си нагласа. Трябва по-често да намирам слънчицата около себе си.
Времето е започнало да се стопля, а и аз покрай него. Но трябва да си сложа ластичката, защото от нетърпението и всички глупости, свързани с причината за него, съм започнала доста често и да си мисля за бъдещето в минало време. Всъщност трябва да намеря баланс - малка хубава граница. За да не бъркам собствените си илюзии с реалността. То и самият ми тест си е един вид поставяне на граница. И вчера си припомних нечии думи относно мен и пушенето. За някой, който знае нещата, които дори не съм си признала, се държиш изключително глупаво. Все едно си начертал своя собствена граница, която да отделя нещата, които искаш да знаеш от онези, които не искаш. Знам, че почти не ми се разбира какво искам да кажа, но... Проклета хаотичност! Пък и това е един от признаците, че трябва да спра да философствам и да се върна към правенето на плакатите и вече изстиналото кафе.

p.s. Имам досадното усещане, че доста често, когато говоря с някого, на врата си имам табелка: "Аз съм идиот.", която кара останалите да ми говорят така, все едно съм паднала от Марс и си нямам на идея кое как би трябвало да стане. Ехо, ако не знаех, нямаше да се захвана с всичко това! Оправете си вашите там глупости и отговорности и тогава се тревожете за моите. Трябваше да го кажа някъде. ^^

Няма коментари: