22 февруари, 2012

breathing suddenly got easier

Усмивките трябва да се споменават и отбелязват някъде. Пак наближава полунощ, ама ми е усмихнато. Защото ще си намеря още лоши модели на подражание. Пък и някога да не е ставало както искам? Не. Онова слънчевото същество ще е доволно от мен и дозата оптимизъм след последния мрачен пост в другия блог. За да имам полза от ролята, трябва да има и какво да крия зад нея. Мисля, че току що намерих идеалното нещо за криене.
Въпросът е в коя стая ще попадна и с кого в нея. Не, няма нищо перверзно в думите ми. Дори не си го и помисляйте, макар че аз точно това се сетих щом го написах. Това ми беше една от любимите серии на Хаус, в която една пациентка му каза, че живота е низ от стаи. И някой ден в някоя стая можело пак да се срещнат. В моя случай няма особено значение коя е стаята и кои са хората, но някак звучи оптимистично.


И ако изпиша на лист всичките неща, които знам, а не си признавам, че ги знам... Ще напиша още няколко книги. Всъщност не греша за хората и нещата. Знам всичко прекалено добре. Друг е въпроса, че отказвам да приема това, което съзнанието ми вече знае за истина. С онова там изпомпващо кръв нещо, на което е крайно време да му отнема правото да има думата за каквото и да било. Това поне съм го правила. Знам как става. А ластичката на ръката не ми липсва чак толкова. И след усмивките поне за малко не трябва да ми се напомня как се диша. There's still hope for me and my crazy personality.
Лека нощ и дано поне вие се наспите, че аз пак няма да мога.

1 коментар:

Ноември каза...

..и на мен ми се иска да му отнема думата, но за жалост аз не знам как става.. не съм го правила.. засега се държа, но не зная за колко дълго.. то така силно започва да крещи, че заглушава всичко друго..а аз все още се правя, че не го чувам..
няколко клика и бутони на клавиатурата ми са достатъчни да загърбя цялото си достойнство и гордост и за пореден път да си кажа, че поне нещо бих могла да променя..
както и да е.. ти се усмихвай, мила..а то щастието само ще дойде.. знаеш, че усмивките го привличат! :)