11 февруари, 2012

getting there

it turns out that other than writing, making cupcakes and playing the piano, i can also draw and paint. damn, i'd marry myself if i could xD

Най-сетне ми се получи писането за бъдещето в минало време. Идеята ми се въртеше толкова време в съзнанието и чак сега установих как става. Продължавам и с творческите си прояви. Днес дорисувах момичето със сърчицето и измислих какво ще направя утре, стига да си намеря голям бял картон. Може и да го бях споменавала - постер със снимки, надписи, бяло, синьо и червено. Напомня малко на една определена снимка, ако трябва да бъда честна. И на една моя тениска, която носих в един определен ден. Виждала съм въпросната си идея само веднъж, при това в съня си, така че не знам още какво ще се получи, но има само един начин да разбера.
Реших да се запозная с техниките на рисуване и да си изпробвам новите бои. Защото си нямам един куп други задачи за изпълняване. Започвам да си вярвам все повече във всяка от идеите. Дори си оцветих ноктите в розово. Същото онова розово, което бях прибрала в една от кутиите. Смятам все пак на празника на влюбените да си направя скромен подарък от няколко различни вида шоколад и поне три филма. Може би ще са "Тетрадката", "Незабравимата" и "Не ме забравяй". Ако имате други предложения няма да откажа. А може и да започна втората книга за Грейс Дивайн. Или да рисувам, или да пиша за бъдещето в минало време, все едно вече се е случило. Вече не ми е толкова мрачно, но нека дойде вторника, пък ще видим как ще съм тогава.

4 коментара:

caribiana каза...

Бих ти предложила "Детски игри" ("Jeux d'enfants" или по-вероятно да бъде открит като "Love me if you dare").
И да кажа, че много ме радваш :)
Не мога да определя точно защо, понеже скоро те открих, ама определено радваш :))

`Ем каза...

Този се каня от дълго време да го гледам и май най-сетне ще го направя. И радвам се, че те радвам. :) Дано да продължа да го правя.

Elphaba каза...

Chocolat
Serendipity
10 Things I Hate About You
:))

`Ем каза...

Гледала съм само първия, останалите ги прибавям в списъка за 14-ти. Мерси :)