09 февруари, 2012

I wish I may, I wish I might

Днес нарисувах момиче, стоящо на кръстопът, облечено в синя бална рокля, носещо сърце в ръцете си и предупредителен знак СТОП пред нея. Никога не рисувам, освен когато се опитвам някак си да се поправя сама. Искам да подредя мислите си, решенията, чувствата.
Установих, че съм имала доста неща за казване, след като изписах първия си пост в блога за лично ползване. Дано и той помогне за подреждането и поправянето. Имам четири дни да се стегна, да си довърша писането на думи и да продължа с граматиката. Колкото повече пиша, толкова повече ми се изяснява всичко, така че вероятно ще трябва да си намеря и време за писане.


Започва да ме гони нетърпение. Ако може и да прескочим 14-ти февруари от календара ще съм изключително благодарна. Иначе ще ми трябват много шоколад и цигари. И някой да ме държи далеч от романтични филми, музика и изобщо всяко нещо, което би могло някак си да ми повлияе. Може би ще изиграя няколко игри на League of Legends и деня ще мине без дори да усетя.
Нетърпение за няколко дни на купони, прибиране късно и абсолютна липса на контрол. Така де, ако някой иска да ме контролира, нека се опита. Звучи малко преувеличено, но все още си пазя усещането, че света е мой и затова говоря така. Иначе просто ще се забавляваме и нямам търпение.

p.s. Ако някой иска да ме зарадва за Свети Валентин, снимката по-горе ми изразява прекрасно желанието. Сини очи, тъмна коса, татуировки... Мисля, че мога да си представя рая.

Няма коментари: