08 февруари, 2012

o.d.

Имам си нов блог, за да може този да си е само за мен, гениалните ми идеи, мрънкането и споделянето на хубави моменти. Ще ми се да можех да прехвърля и голяма част от постовете си в другия блог, защото той ще ми е мястото за истини, които иначе не бих си признала. Точно затова и си го оставям само за лично ползване, поне докато започна да пиша вътре и видя какво ми се получава.
Обикновено не съм от хората, които биха седнали да рисуват. По принцип никак не мога да рисувам, но в ума ми се появяват идеи точно в момента и мисля поне да опитам, пък може и да ми се получи прилично, ако не успешно.
Сънувах плашещ сън и се събудих в ужасно настроение. Сигурно и затова имам желание да рисувам. Имам нужда от поправяне, а писането не ми върши работа. Обещах на Мушето нещо и успях и да го наруша. То си беше за мен си. Просто трябва повече да не си нарушавам същото това обещание.
Сега ще си оправя набързо стаята и ще извадя боите. А после ще пиша самичка на себе си, защото с толкова много самоличности просто ми трябва повече пространство, за да ги изразя.

4 коментара:

Ноември каза...

какъв е новият ти блог? :))

`Ем каза...

Ми... Принципно реших, че цялото интернет пространството няма нужда да ми чете глупостите, така че ако искаш си дай имейла и ще адна към читателите. :P

Ноември каза...

имейла, с който съм регистрирана тук ли?
sorris0@abv.bg

`Ем каза...

Поканата е изпратена успешно. Приятно четене :)