09 март, 2012

got to love it

Чувствам се лично поздравена, когато по The Voice пуснат Hot Right Now и веднага след нея International love. Гениалните ми идеи пак започват да действат и предстои събиране на багаж. Невинното ми скриване на детайлите ми дава свободата от време на време да си правя каквото си поискам. А и в цялата тази история трябваше да има поне едно хубаво нещо. Пък и контролните тестове са хубаво нещо. Да не пропусна да спомена, че и братовчед ми има заслугата за идеята.
Имах си едни определени навици, които повтарях дълго време... Например гледане на снимки, слушане на песни. Установявам, че съм спряла да го правя. Особено това със снимките. Пък и песните не ми влияят по никакъв друг начин, освен усмихващо за адските спомени. Както всички останали, на дъното на гардероба. Това значи, че се поправям от само себе си. А и пречистих телефона си от многото написани бележки.
Проявява се тенденцията да не пиша, когато ми е щастливо и доволно. А искам да пиша за всичките страхотни разговори и закачките. Искам да пиша... Но и времето не ми стига, защото творческата ми страна се занимава с разни други неща. Поне след този уикенд, надявам се, ще има за какво да пиша.

Няма коментари: