28 март, 2012

i'll be kissing you soon

Може да не си помня сънищата, но съм убедена, че си във всичките, защото винаги се събуждам с усмивка.
-Ем

Хипнотизирам се с шарената си запалка. Щастливо ми е. Нямам търпение да дойде петък, а той е само на един четвъртък разстояние.
А той ми е въздуха и слънцето, усмивката, събуждането от два часа сън следобед, защото добре позната мелодия ми подсказва, че ще му чуя гласа, а няма нищо по-хубаво от това. Просто има нещо в начина, по който ми изрича името... Или как ми се обажда, изслушва ми поводите за мрънкане, казва ми колко съм сладка, когато се смея, издебва момента да ме целуне, когато не очаквам ... Споделя ми всяка една мисъл, която преминава през съзнанието му. Разказва ми как е прекарал деня, пита ме какво да прави, когато не е сигурен, казва ми как да постъпя, когато самата аз не съм сигурна.
Споделеността мъничко ме плаши. Вероятно защото досега не я е имало по този начин. Май започвам да осъзнавам колко истинско е всичко и не съм си измислила нищичко. Става ми толкова мило за всичките ни сладки моменти и как разбираш всичко без дори да се опитвам да го обясня. Не е нужно да се преструвам, да превръщам себе си в бледо копие на истинската си същност, да се променям, да се страхувам. Просто защитни реакции, които ще отминат. Защото ти си принца, а аз твоята принцеса! (колкото и сладникаво да звучи).

1 коментар:

Ноември каза...

вижда се колко истински щастлива си.. и ти пожелавам това щастие никога да не свършва!! <3