25 март, 2012

I've been called worse

Трябва да си изразя негативните мисли, за да ми остане място само за положителните, защото те са адски много и са прекрасни и искам да мисля, чувствам и пиша само за тях.
Първо, я пак да видим кой е филма? Не, не бях аз. Не ми променяйте историята - бях там. И да, установявам колко лошо съм била наричана (твоя приятелка). Иронията е, че после аз излизам сценарист, режисьор и главна героиня във филма "Нека му усложним живота, защото той е просто толкова невинен и специален". Не аз казах, че при други обстоятелства щеше да има приказка, не аз започнах да те наричам така, не аз казах "Хайде да танцуваме." Така че, имай късмета и дума да ми кажеш по въпроса, пък после бягай, макар че и на Марс да идеш пак няма да е достатъчно далеч. И посмей да се намесиш в нещата по какъвто и да било повод и този път ще видиш истинския филм. Защото покрай всичките си лоши навици и това вече знам как става.
Той ми казва всичките прекрасни неща, които винаги съм искала да чуя, а аз оставам безмълвна, защото благодарение на филмите от близкото минало още не мога да му повярвам истински и ме е страх до такава степен, че ... И не, не си преписвай заслугите за моя повреден часовник. Той си беше лично и само за мен, независимо откъде взех идеите за елементите. Защото аз бях тази, която имаше смелостта да си мине всичките граници. Ти беше просто част от всичко, на която просто обръщах повече внимание. Толкова.
И аз ще се поправя, благодарение на него. За теб... То все пак се иска нещо повече от абсолютната сериозност и липса на думи за целта, така че успех с намирането на момичета за една вечер. После аз съм измисляла филми. Не - обичах теб. И това вероятно ме превръща в невероятна глупачка. А теб това какъв те прави? Адски готин ли? Не - адски лесен. Не, че не си го знаеш. Но не съм сигурна дали има накъде по-надолу да ми падне мнението за теб.
Just sayin'.

Няма коментари: