17 март, 2012

kinda perfect


Имах най-страхотният ден на света! Всичко ми е толкова приказно, че трябваше да накарам някой да ме ощипе, за да осъзная, че не е сън, а се случва наистина. Светът не е мой, а наш! На мен и на него. И на всичките дни, които ще прекараме заедно. И някак си всичките ми идеи страхотни идеи се сбъдват една по една. Той ми носи късмет. Прави ме щастлива. Не помня кога за последно подскачах по цял ден и се радвах като малко дете. Имам чувството, че още малко и направо ще полетя от скачане.


Обещавам повече подробности, когато имам думите за да си изкажа щастието, радостта и всички останали положителни емоции. А сега продължавам да си изваждам летните дрехи от гардероба и да прибирам зимните, защото в самата мен вече е лято. След всичките ежедневни душевни самоубийства най-сетне се чувствам толкова жива, че мога да направя всичко, стига да имам желанието. А такива имам много. (не, не ми е мръсно подсъзнанието).
Съгласявам се напълно с казаното, че има хора, които идват в живота ти, за да го разхвърлят и да те разрушат до основи, а после да си отидат. Но вече си имам доказателство, че съществуват и онези, които ще се появят, за да те поправят, да те превърнат в принцеса и да те радват все повече с всяка следваща секунда. Нямате си на идея как нямам търпение да дойде края на месеца и пак да ми се наложи да събирам багаж. Защото тогава всичко вече ще се случва наистина и няма да има по-щастливи от нас никъде по света!

Няма коментари: