03 март, 2012

on the road.. again ^^

Обожавам семейните пътувания с крайна цел Бургас. Предимно защото го има моментът, в който си слагам слушалките, пускам музиката и думите започват да чертаят мисли и истории пред погледа ми. Минали, настоящи, бъдещи, хубави, лоши, вдъхновяващи... Всяка нота си има отговаряща на нея идея. Всяка песен крие история. Избрани са предварително, за да се връзват на мислите ми. Има и някой, които са попаднали случайно, за да ми побъркат мъничко съзнанието. Хаосът превзема всичко, а аз се опитвам да въведа ред. Все пак последното ми идване до Бургас не беше от най-забавните. Вероятно затова и нямах желанието да идвам пак. Защото гледах светещите червени числа на часовника в кухнята цяла вечер, опитвайки се да измисля нещо някак си. Сигурно поради тази причина тактично избягвам да поглеждам към споменатия часовник.
Обожавам да измислям готини, макар и не толкова внушителни изненади. Пък никак не е забавно, когато не ми се получат и държа да напиша едно "мрън" по този повод. Идват ми и разни интересни идеи още от няколко дни насам. То колкото няма нужда, толкова повече стават идеите.
Установих и колко точно е "твърде много". Границата се появи сама, без да трябва да си я чертая и повтарям хиляди пъти. Просто в един момент я нямаше, а в следващия вече беше ярка и пречеща ми да мина. Пък и не исках да минавам. Така установих колко точно е "твърде много" и кога имам не само желанието, но и способността да пратя всичко по дяволите. Доволна съм от себе си.
Все пак не всяка сутрин се събуждам с желанието да си пусна весела музика и да си почистя стаята. Последният път беше... Отдавна.
А на идването ми в Бургас му липсват компанията и дискотеката. Така де, на мен ми липсват. Иначе поне коктейла си го бива. И май не съм чак толкова повредена. започнала съм да се самопоправям, щом вече не ми се налага някой да ми напомня да дишам. Отново доволна усмивка.

1 коментар:

Ноември каза...

Бургас ли каза?!
извинявай, но след първото изречение, преминах доста бързо през останалата част от текста, за да ти напиша, че и аз съм в Бургас!! ^^