08 май, 2012

хубави моменти.com

Моето слънчице имаше рожден ден! Не, че не си го знае, но си го обичам адски много и не са минали два месеца, откакто ми е в живота, а мога да изпиша романи за всичките ни страхотни мигове заедно. Ако ми оставаше време за писане. Пък и вдъхновение. То го има, но не ми стигат думите да си опиша всичките емоции. Anyway...
Просто ... Като се започне от наредените снимки над пианото и се стигне до разглеждането на детските албуми на него и кака му... Имам предвид празнуването на рождения му ден със семейството. Да, и аз празнувах с тях, затова и после не можех да спра да разказвам на майка ми всичките насъбрани емоции, а тя ми гледаше усмивката, останала без думи. Та, моят бонбон няма една снимка, на която да не е с адската усмивка и къдравата коса. Мило, искам те пак с такава коса. xD 
Не бях сигурна кой се радваше най-много, когато той реши, че е време за модно ревю. Защото толкова ме обича, че ще ми е кавалер на бала и трябваше да си покаже костюма. С майка му го гледкахме как си оправя яката и вратовръзката и му се радвахме. Ама аз повече! ^^ Пък не знам дали знае колко много прилича на баща си. И двамата с часовниците на дясната ръка и ключовете на връзката в джоба. Просто ... Прекалено малко думи, за да го пресъздам както ми се иска. 
Не, той изобщо си няма на идея какво влияние има върху мен. Не може да си представи, поне не още. А майка му като каже, че то хубавите работи така си се подреждат и освен да се усмихна още повече, ако изобщо ми е възможно, друго не мога да кажа. 

1 коментар:

Nezzo каза...

Я сподели какъв му е костюмът, синхронизирахте ли се в цветовете :)