10 септември, 2012

never been a choice, anyway.

Nope, любовта никога не е еднаква. Понякога е дива, неконтролируема, разрушителна, разкъсваща те на хиляди мънички парченца, докато успее да вплете в душата ти всичките си следи от песни, думички, спомени... И после не те остави самичък в дъжда да си търсиш съставните части. Друг път е тиха и спокойна, понякога дори привидно скучна. Като тихичко горящ огън, понякога дори просто тлеещ в тихата нощ. Не виждаш пламъците, но усещаш топлинката.
Аз ли? Обичам шумно и диво. Викам, когато съм ядосана. Обсипвам с целувки, когато съм влюбена. Всичкото време на света не ми стига, за да се нарадвам на някого.
И после се появява изречението с въпросителна накрая относно мен и моето значение, присъствие, отсъствие, липса. Установявам за пореден път, че не съм избор, а опция в плановете и...
Отново, пак онова с единственото число. Дори червена нишка не намирам. Всъщност нишките менят ли цвета си или са просто две различни? После ми се намират място и роля, сценарият започва да тече и се предполага, че трябва да го следвам. А къде ми отидоха репликите?
Гони ме усещането, че нещо ще се обърка. Нещо не си е на мястото. Все едно съм объркала сцената и някой се опитва да ми подскаже репликите, ама като не са мои какво да ги правя?
Млъквам. Сънищата казват достатъчно. А и фактът, че само една единичка би могла да промени уравнението из основи е някак си плашеща.

3 коментара:

Ноември каза...

Ако не е шумна и дива, значи не е любов (поне не истинска). Ние с теб явно обичаме така - като за последно. И всъщност смятам, че така трябва да се обича. А ти ще се справиш! Защото си обичана и винаги ще бъдеш обичана. :) <3

П.С. Може ли да те помоля да включиш новия ми блог към списъка ти от ляво на страницата? Защото понеже си направих нов и загубих повечето от последователите си в стария и сега се жалвам, че никой не ми чете безсмислията. :D

`Ем каза...

Именно, или обичаш сега, веднага и даваш всичко от себе си, или... Ставаш по-малко себе си, обичайки тихо и кротко, както те обича другия. Пък ако е любов, не би трябвало да се опитва да те променя. Или обичаш някого какъвто е, или няма смисъл.
Йей, най-сетне някой ме разбра! Мечки и благодарско <3

П.С. От адски много време си мислех да го добавя, а все забравям или нета ми се губи като се сетя. :D Ей сега го адвам :)

Ноември каза...

Именно! Благодаря ти! Мечки и от мен <3