19 декември, 2012

"Кътче от рая"

Денят дойде! Конкурсът приключи! Моя милост спечели и "Кътче от рая" ще бъде издадена!

Тя е щастлива и се чувства адски специална днес! Нищо, че е болничка и утре сутринта рано я чака изпит. Днес е щастлива. Официално всички валидни пожелания от миналата година са се сбъднали. Невалидните... Не принадлежат на сега, те са си минали и заминали. В буквален и преносен смисъл. 
Иска ми се да пиша повече, но нямам думички. Предимно, защото съм прекалено щастлива, за да пиша. Пък и трябва да преговарям за изпита утре. Започвам да принадлежа на себе си, както бях казвала преди. Проблемът сега е да ми се върне вдъхновението и пак да пиша. Май по-скоро ми трябва време. Да съм самичка, с шоколад наблизо, може би кафе ... Тишина, вдъхновение... Сняг навън. Никакви ангажименти, никакви уроци - само аз и... аз. 
Гонят ме спомени от снощни сънища за черна рокля и обяснения кога бих я носила. Нищо общо с действителността. Подсъзнанието ми си броди където си иска, без позволение. 
Отивам да преговарям за утре, а ще пиша когато си открадна време.