15 декември, 2012

optimistically random

Спане до късно, закуска, прекалено сладко кафе, цигара... Време е да се захващам с многото учене. Чака ме mid-term test утре и още един в четвъртък.
Преди това, обаче, трябваше да се отчета в блога. Започнала съм пак да пиша често и не искам пак да си губя хубавия навик. Тихо е. Последните 15 дни от 2012. Последните около 20, докато навърша 20. Ирония! 
Помниш ли, когато ти казах, че няма да повторя нещата, които си сторила? Направих точно обратното. Предполагам никога не трябва да казвам никога. Странното е, че те обичам, въпреки всичките пъти, в които обещавах да не съм като теб. 
Anyway. Просто е странно.
И да не забравя - БРАВО на Мушето, че си е взе изпита по кормуване! 
Трябва да започна да преглеждам блога за епичния пост 2012 със събрани най-епичните моменти. Трябва да проверя кои от желанията ми за тази година са се сбъднали и да си напиша нови, но това се прави на Коледа. Feeling the magic, you know. 
Но предимно трябва да прегръщам учебниците, защото ме чака тежка седмица и надявам се изпълнена с адски много положителни емоции в сряда. The final countdown begins. Денят, който чакам от вече четвърти месец и още няколко години преди това. Личният ми Коледен подарък от мен за мен. Стискайте палци и догодина надявам се ще четете за моите любими Алиенора, Ейдън и Кристофър. Може да ми дойде и вдъхновението за тъмния ангел. Може и да намеря ново вдъхновение. Изобщо може толкова много неща, макар новото начало на годината отново да е продължение. И ми напомнете да дишам през онази една седмица на ново начало, защото има какво да ми спира дъха. Ще изпитвам себе си. Или по-скоро реалността ще изпитва мен. Важното е да има изпити, че после идва и сесия. А времето както се е забързало, току виж празнуваме 2014 скоро. xD
Peace, out! До следващата блог пауза в ученето ми!

Няма коментари: