30 май, 2013

inspired much ^^

Май да пиша тук ми беше от навиците. Май с цел да забравя някои от тях, забравих и този. А го обичах!
Поправка - обичам го! Просто или не мога да намеря време или просто избягвам писането, for some unknown reason. Но това не ми пречи да пиша по бели листи, в които трябва да са ми лекциите и от време на време да се изгубвам в собствените си измислени светове с любимите ми герои. А има нови! Нямам търпение да си подредя мислите в думи (това не съм го казвала преди, ама никога).
Иначе, както винаги ме чакат поне пет неща за правене, идва сесия... Дори сега трябва да действам, че след малко трябва и да тръгвам. И все пак трябваше да се отчета, заради ранното ставане към 9 и малко свършена работа.


Morning, sunshines! Споменавала ли съм, че точно като ме затрупат с работа, тогава ми идва вдъхновението. И идеите, естествено, биват похабени на вятъра от липса на време да ги изпиша. Или си остават някъде дълбоко в съзнанието ми и след време изплуват сами. 
Anyway, по-късно ще споделя коя ми е най-новата любима лудост в детайли и цитати! Сега пожелавам прекрасен ден и дим да ме няма към университета! ^^

Няма коментари: