28 юни, 2013

exasperatedly ignoring all the irony

I mean, SERIOUSLY?!
Нека обясня... Светът е пълен с нелепи съвпадения. Напъхваш нещо в кутия и започваш да го виждаш навсякъде. Чуваш една песен и после не ти излиза от главата и всеки е решил да я слуша. Преследват ме месеци, песни и игри на зарчета. And that is too close, way too close. And what's up с коментарите на моя Бубо спрямо разни неща. На мен не трябва да ми се казват подобни. Не трябва да ги чувам и да се замислям.
Да живее кафето със сметана и захар!
Nah... пак се сетих за песента, чиито текст съм си пригодила както си ми харесва, така че да няма нищо общо с оригинала (and all that unconsciously!).
It's just a cigarette and I'm calling out your name.
Honey, doh't you know me it will never be the same.
Оригинала е The cigarette duet, не помня на кого. И няма нищо общо с моя си текст. I know, I'm crazy. Anyway, минах изпита за две точки и утре следва още един. После влака към Бургас!
All the irony... I am saying sadly and pretending I have no idea what I mean by that sentence. I do. I make it this way. It's my own fault and I shall suffer in silence. Reading makes no noice, so I am suffering in silence... Writing painfully stupid and long posts and making almost no sense, unless you know me too well which is not really possible, because I am the queen of denial. I will deny every accusation made on the basis of any written material be it mine or not. See, I can write in a complicated way with long sentences that may or may not get you lost within what I an saying. Which is nothing. I just enjoy writing. It makes me... Well, me!
Та, моля всякакви бъдещи иронични срещи каквито и да било съвпадения да ме подминават и да преминават на отсрещния тротоар, когато ме видят. I need them not! I need some more coffee and a lot of time to read and write my own damn stuff. I am becoming a thief and stealing all the time in the world just for me. I mean it, no time for you, guys! I got the powerrr! :D

Няма коментари: