04 юни, 2013

the patron saint of pointless

Out of all my awesome qualities, laziness is the most dominant one. And I usually love it, but this month is going to be really hard and I need to be focused and not lazy at all. 
Та, цял ден си повтарям колко много имам да правя и накрая ... Нищичко не съм направила. Предполагам след изтощителната минала седмица, съзнанието ми още има нужда от почивка. Спокойно, и това чудо ще е само още ден-два. После и да искам... Няма кой да ме остави на мира. 
Май трябва да заспивам, защото утре сутрин ме чака контролно по фонетика, после ОКВ и за финал приятната част - писане на молба за руски език с Теди. Още едно очарователно Теди, с което е изключително приятно да се говори. Самопризнавам си - обичам Тедита!
Ако ме чуе Бубу няма от момчета да ме ревнува вече. Говоря глупости! (както винаги)
Трябва да започна да си издирвам по-старателно работа. Да си оправя CV-то и други такива интересни задачи. А за награда - Kindle! Много, ама много, ама ужасно много искам такова чудо. Ще си го гледам като писано яйце! 


Знам, постът е напълно безсмислен, но си връщам стария навик да пиша с повод и особено без, та ще трябва да започна от някъде. Защо пък да не пиша на random каквото ми дойде на ума. 
И откакто съм сама три дни установявам колко неподредено обичам да е около мен. Личният ми хаос! Който майка ми толкова усилено ненавижда. Май по това никак не приличам на нея - обожавам да ми е разхвърляно и да си виждам всички неща около мен. Успокояващо е. Хаотични мисли (добре де, разхвърляни), неподредена стая, един куп идеи, които си стоят недописани... Припомням си как исках да си открадна време за себе си, в което да не правя нищо друго, освен да си бродя из измислените светове и да преживявам чужди истории. Обикновено с липсата на сън ми идват най-страхотните идеи. 
Ако и си помнех съня снощи вероятно щеше да стане добра история. Зная, че беше нещо уникално и интригуващо, а не помня нищичко от него. Подло съзнание мое! 
Време ми е за сън, спирам се, изключвам се и така нататък. Стискайте палци и ми пожелайте да намеря нещо интересно, за което да пиша, иначе ще продължавам да затрупвам интернет пространството с безсмислени постове. И все пак за толкова години писане ми е позволено да изпиша няколко random поста за спорта. See ya!

Няма коментари: