28 август, 2013

the summer within

31.07.
My cute and awesome self я очаква събиране на багаж утре и пътуване към морето в петък сутринта. Finally some excitement, despite the annoying details. След около месец разсъждения и обмисляне най-сетне с Мушето минахме през магазина, аз си харесах боя за коса, тя предложи друга, която аз харесах повече от първата и утре най-вероятно ще бъде денят на истината. Снимките ми си стоят във фотоапарата, а пазят хубави спомени, които трябва да бъдат споделени. Може би утре.

28.08.
Все още на съм разопаковала багажа от поредното и най-вероятно последно за годината море. Имам един куп снимки за преглеждане и събрано достатъчно вдъхновение, за да не мога да реша кое от всичко да свърша първо. Дали да пиша, дали да подреждам, дали да чета и уча... Косата ми имаше тъмен цвят и лилав отенък, докато морската вода не го отми, но пълно щастие няма. Не може да прекарам почти месец на море и да искам после хубав цвят. Поне вече знам как се прави и очаквам вдъхновение и смелост за нови експерименти. 
Да се върнем на писането... Вече съм убедена, че ще си имам псевдоним за издаване на книги. Историята и без това няма да завърша... Онази първата, която вмъкна в ума ми идеята, че може и да напиша нещо наистина смислено и струващо си усилията някой ден. Историята, която създаде останалите след себе си. Струва ми се доста символичен псевдоним, но нека не издавам, за да не ми се провалят съвсем плановете. Иначе засега Тъмният ангел претърпява значителни промени и остава само да довърша негативните герои. Всъщност и на мен не ми е ясно все още кой ще бъде добър и кой лош, но това му обичам на писането... Появява се идеята в съзнанието ти, оставяш я там, обмисляш си я и после тя сама започва да се съживява и да си се подрежда точно както трябва. Жалко, че все още не мога да усложня достатъчно сюжета, както би ми се искало, но предполагам имам всичкото време на света. Имам още доста за разказване, но нека имам повече поводи да пиша и публикувам постове, че съм се затъжила за винаги верния си блог. ^^

Няма коментари: