14 септември, 2013

i'm on fire

Хубаво е да изпитваш вдъхновение и очакване към предстоящото, дори да прекараш деня по пижама. Похапване на филийки със сирене, каквито мама ми правеше доста често, когато бях малка, сладко кафе със сметана и всичкото вдъхновение на света. Освен това да намираш нова музика, докато случайно разглеждаш клипове с любими герои е адски очарователно. Ще ги слушам в градския, докато чета някоя скучна книга от задължителната литература и отивам към университета. Или по-скоро докато преговарям (или прочитам за първи път) материалите за часа.
Установих, че в почит на старите си навици съм започнала отново да си лягам в 4 след полунощ и да си пиша на листче какво искам да постигна. Второто обикновено го правя по Коледа, но няма нищо лошо в започването на нещо ново с ясната идея какви са целите ти.
Вече съм си начертала програмата, измислила съм си занимания, обещала съм да намеря време за всичко и нямам търпение. А Теди като (ако) стана известна писателка ще ми прави Tumblr fandom. ^^
Light em up up up! Тананикам си и чакам с нетърпение да минат следващите две седмици и купонът да започне. И да, знам - няма да е толкова забавно и хубаво, колкото си го представям и ще се убедя в това още на втората седмица, когато се започне с морфологията и фонологията, но съм настроена положително за почти всичко, което ме очаква. Принципът е да мрънкаш колко ще е ужасно, за да не се разочароваш, а да си подготвен, но аз обичам да мрънкам и да се тъпча с шоколад, когато нещата се объркат, така че да става каквото си ще.

Няма коментари: