20 септември, 2013

too young to care

Добре, ще пиша. *поглежда доволно към Тита*
Ние сме страхотни и не сме никога сами, защото сме заедно. Дори да мине време, дори да мине много време, все някога пак сме заедно и винаги едната е там и чака другата да се сети за нея.
По дяволите, колко ми липсваха всичките момичешки глупости на света! Толкова съм се била изгубила в лутане да достигна нещо, че съм забравила най-простичките неща на света, които едновременно с това ме правят най-щастлива.
И все пак, каквото си направя сама никой друг не може да ми направи. Затова сама ще си правя всичко весело и щастливо, пък ако някой реши да ми пречи, ще се моля на Теди дивана да е удобен.
И не се тревожи, Тити. Ще си пием мента и ще си давим мъката със Саймън и онзи, който все още си няма подходящо име, защото е прекалено епичен. I so need girls only party night and some tequila. I feel like hating people and having way too much fun to care. Damn, I missed being crazy and wild! Please, kick my ass in case I forget about my dark side and decide to be boring and sad again.

Няма коментари: