31 декември, 2014

2014 става 2015 xD

Нямам ни най-малко търпение годината да свърши, но все още имам какво да кажа в старата. Плановете се провалят, хората ни предават или си отиват, ние самите се предаваме и проваляме доста често. Но всичко, което ни се случва ни прави тези, които сме в този миг. Затова през новата година ще бъда старото себе си. Ще обичам малко повече, отколкото би трябвало, ще се надявам, когато надежда няма, ще давам шансове, когато не са ми останали такива и ще оставя объркания ми живот сам да се подреди. Опитвах да го подредя цяла година, а явно е трябвало просто да седна и да му дам шанс. 
Имах план за изпращането на тази година. Имах много планове и за новата, а всички те изчезнаха с лека ръка, защото през старата година съм дала твърде много от себе си. Fuck it! I just wanna see the fireworks. Мога да продължа да мисля за всичко или мога да се насладя на новите планове със семейството ми. От мислене се побърках, така че сега ще пробвам забавлението. 
Дори не смея да се надявам и да правя планове. Каквото има да става ще стане. Ще го мисля като му дойде времето. Не искам дори да казвам, че след тази година по-лоша няма да има, защото съдбата винаги ме изненадва. Просто... Изпратете подобаващо старата година, пийте  по едно за мен и ви пожелавам 2015 да е прекрасна!

Няма коментари: