06 януари, 2015

I try to picture me without you but I can't


Защо само да спя с твоята тениска, като мога да я нося цял ден? Затвори сега на едното коте, за да си вземеш другото и да ходите към контролна зала, след като е близало мляко от ръката ти и ти е мъркало. Умирам от щастие и сладникавост! Major cuteness!
Като съм щастлива не ми се получава писането, а искам да пиша. Обожавам да ти разрошвам косата и да те целувам докато си се замислил. Още повече обожавам да ме носиш из стаята, докато съм те гушнала като бебе коала. Cuteness overload!
Утре ще бъда герой, надявам се. Първо, защото ще изляза навън в студа. И второ, защото ще опитам да стигна до университета и ще се моля да не ме застигне някоя паник атака. 
Иначе пак съм си направила списък с книги за четене, идеи за писане и всякакви вдъхновяващи неща. Насъбраното щастие също помага много на вдъхновението, стига да спре да ме мързи и да напусна леглото си поне за малко. Може ли да спра времето и всичко да си остане както е в момента? Харесва ми толкова много цялото това спокойствие и щастие, че не бих си пожелала нищо друго, освен да продължи без да се променя. 

Няма коментари: