05 януари, 2015

I'm feeling 22!


Събрах толкова много щастие за един ден, че може да ме топли цяла година! Щастливо ми е толкова, че до преди малко подскачах с огромна усмивка разлята на лицето си. Душата ми ще се пръсне от щастие и радост. Имам най-прекрасните семейство и приятели на света! Карат ме да се чувствам специална, прекрасна, обичана, ценена. Какво повече мога да си пожелая?
Преди си пожелавах сбъднати мечти, някоя написана книга, някоя вечна любов. Сега очите ми блестят от щастие и обожавам всеки хубав миг, на който мога да се насладя. Ако през всеки ден от годината получавам по прашинка щастие като днешното, ще бъда усмихната и щастлива. 
Права бях за теб. А ти беше прав, че именно от това имам нужда. Всичко е толкова прекрасно, че дори не искам да затворя очи и деня да свърши. Щастлива съм!
п.с. Обожавам да заспивам и да се събуждам до теб, да ме прегръщаш дори в съня си и да те събуждам с целувка. После да ти направя кафе и да гледаме клипчета, а накрая да не искаш да си тръгнеш, защото съм прекалено сладка и искаш да ми се радваш още и още. Прекрасно е!

Няма коментари: